Carma och Cat

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Marie - 10 november 2013 14:45

Det är bara att inse att Carmas rygg aldig kommer bli 100 % bra. Och egentligen är det ju ingen nyhet, jag vet ju att det är så. Kanske därför jag tar det med ett sånt stort lugn numera, ingen ide att hetsa upp sig som jag gjorde förut. Jag vet ju att långa perioder kan hon vara besvärs fri och det är dit vi är på väg nu. Efter att vi varit hos Sjukgymnasten i torsdags så var det bara att konstatera att hon är bättre men inte helt okej. Vi kommer gå tillbaka till simningen och fortsätta att ta det lite lugnt. Mycket massage och laser och stabilitets övningar 


På Carma märker man inget hon är som vanligt på hugget antingen så är hon så van vid sin rygg och inte bryr sig för att hon tycker livet är så roligt eller så har hon inte ont - man vet inte kommer aldrig att få veta. Jag kan bara som matte göra så gått jag kan.  


Hon har då äntligen gått ner i vikt vilket säkert piggar på ändå mera, är inte riktigt nöjd än men vi är på god väg   


I dag spårade vi. För första gången (tror jag) som vi inte hade några klädnypor i spåret eller att spårläggaren var med - helt själva var vi carma och jag   och det gick så bra, inget strul eller några konstigheter...........ja  förutom en stukad fot på mig  Men man får vara glad att det var min fot och inte Carmas   


             


  

   

   



   

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards