Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 26 september 2016

KM i lydnad

Av Marie - 26 september 2016 07:19

Trodde aldrig jag skulle bli så här dålig på att datera upp,  sista tiden har jag verkligen changerat.  Men det är tydligt att livet kommer emellan och andra saker blir mer viktiga.


Ja nu duggar det tätt med tävlingar, i söndags var det dags igen. KM på klubben och då bara måste man ju vara med. 


Sa till Jeanette innan lottningen - jag tar nummer ett,  och såklart blev det så........Det är lite speciellt med det numret. Försökte göra det bästa av det och jag har ingen aning om jag egentligen lyckades. 


Carma gav många rynkor mellan ögonbrynen på den här tävlingen. Har haft problem med sneda sättanden under en lång tid, nu har jag riktigt tagit tag i det och det resulterade i lite skräp som visade sig i söndags, Nä hon var inte på topp och tanken att bryta fanns men jag var lite sugen på att se hur hon tog sig ann fjärren och därför var vi kvar. 


Vi slutade på 262,5 poäng och ett första pris. Vann tävlingen och blev klubbmästare. Jösses så roligt - fina priser och namnet inristat i buckla, inte dåligt. Tänk vad som kan hända fast det känns - sådär ;-) 


   



 
 
Pia

Pia

26 september 2016 16:01

Vad kul, Grattis!! Får jag låna bilderna?

http://www.khemosabi.kennelsida.se

 
Ingen bild

Mia&carma

26 september 2016 16:35

Tack 😄😄 bara att sno 😄👍

 
Ingen bild

Lena i Tullinge

29 september 2016 11:37

Grattis Mia och Carma till KM:et. Anders berättade det här om dagen. Anders är ju med i facebook vilket jag inte är och så fler barnbarn också,lyckan är väl total nu//Grattiskramar

 
Marie&Carma

Marie&Carma

19 oktober 2016 09:48

STORT Tack Lena :) Ja den lilla växer och frodas ;-) Snart dags för dig med eller hur???
Kram

http://mia-co.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards