Carma och Cat

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Marie - 21 november 2013 07:06

En till pälshund kommer det aldrig att bli här hemma något mer - jag menar en hund som MÅSTE BORSTAS   Tyckte att dom första åren gick väldigt bra och under några år så hade jag ju två päls bollar och det gick fint. Men nu är det inte roligt längre. Tyvärr känner Love likadant, hon har blivit så håröm så hon vill inte bli borstad. Därför rakar vi ner henne,  men min rygg pajar varenda gång, vid sista tillfället sa jag - det här är sista gången jag gör det här   Nu står vi här och det är dags igen  


Egentligen är tiden dum, det nalkas vinter och den kan ju bli hur kallt som helst men hon är så tovig och hon gillar det inte så vi måste ta tag i saken. 


Har gått och grunnat på hur vi ska lösa problemen och i går kom jag  till en lösning   

Hyr in mig hos en hundfrisör som jag känner - bra arbetsbänk så jag klarar ryggen och för kylan kör vi One Piece    


 

Tro det eller ej men Love älskade den. För husse körde hon rena modelluppvisningen - kråmade sig som aldrig förr. Hon tyckte hon var super snygg  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards