Carma och Cat

Alla inlägg under mars 2017

Av Marie - 12 mars 2017 14:42

  Mycket har hänt sen jag skrev här sist, vi har flyttat, fyllt 50 år, varit på fin resa och sist men inte minst köpt valp.

Det här med valp är verkligen höga berg och djupa dalar, så klart man vet om att det är jobbigt med en liten 8 veckors sötnos  men jag har för mig att jag tycker att det är väldigt mysigt........det är i alla fall det jag har gått och sagt innan den här lilla BC pojken kom in i vårt liv,  Mysigt......jo han är som en liten pralin ibland, som på morgonen när vi fortsätter våran sömn i soffan efter kissrundan då kurar han in sig vid min hals och somnar om,  då är han faktiskt mer än mysig    Men det är väl jag som är gammal och bekväm och som min vän säger - det där håller dig ung.......säkert har hon rätt. Tack och lov är ju den här perioden övergående. 


Minns att när Carma var liten tyckte min familj att hon var jobbig, jag bara mös och tyckte hon var ljuvlig.


Men nu får jag nog hålla med familjen som skakar på huvudet så fort han sätter igång, han är lite mer än man önskar just nu . 


Ni skulle vara med på kvällen när åtta rycket startar - då gäller det att hålla sig undan annars ryker både näsa och tår. 


Som sagt en liten BC kille har jag skaffat och som blev döp till Bobcat tilltals namnet är "Cat" Som ni säkert förstår så har han massa fina sidor. Väldigt rolig att träna, otroligt snabbtänkt, smart, följsam, gosig, social och bara så söt, och det bästa av allt är att carma tycker han är toppen.  Tror och hoppas att det här kan bli väldigt bra. 




   


Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards