Carma och Cat

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Marie - 24 november 2013 18:11

Hur ända in i h..... kan en helg bara springa förbi så fort   Måste bero på att man har det så trevligt ? eller är det så det är numera ? Hör det av många båda unga som gamla  - det går för fort…………. 

 

I Lördag blev det träning i Stockholms Hundsportcenter i Upplans Väsby. 6 stycken blev vi och träningen gick väldigt bra, jag börjar känna mig säker vilket gör det hela lite roligare   


 


Söndagen hade jag hoppats på att få träningstävla men det blev inställt   I stället fick jag följa med på kennel träff med Jeanette. Ja vi kände oss lite mal placerade bland alla Tervar.  Carma blev katten bland hermelinerna   men det blev en jätte trevlig dag som började med uppletande. Carma som brukar svischa fram som en virvelvind var inte alls som vanligt?? Jeanette och jag tittade på varandra och fattade ingenting. Inte mycket att göra Carmas tankar var någon annanstans   Två föremål fick hon plocka in sen selade vi av och tittade på dom stora killarna/tjejerna    


Ville ju så gärna träningstävla - tog tillfället i akt och körde fyra moment i kedja. Ny tävlingsledare, ny plats, många nya ansikten……….blev lite nervös. Så visst blev det tävlings likt   

Ställde en grupp med folk vid rutan som störning, Linda som blev tävlingsledar sparade inte på röst resurserna   Hon tog i, tur man är förbi tjuva på tävlingsledaren   Började md rutan - gick fint, Zäta - gjorde alla skiften, Inkallning - Gjorde alla skiften   

avslutade med hoppapport, belöning    


Matte nöjd och carma med tror jag - Lydnad = is the shit   


Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards