Carma och Cat

Alla inlägg under mars 2016

Av Marie - 31 mars 2016 07:20

Kan knappt fatta vad vi lyckats åstadkomma på ett år. Ja inte har vi legat på sofflocket, och det har varit värt varenda minut. Motigt vissa dagar så klart, men idag känns det så bra. I helgen började vi spackla och måla..........vi är på gång   



 

Av Marie - 26 mars 2016 08:09


Av Marie - 24 mars 2016 07:36


 

Av Marie - 21 mars 2016 06:32

Söndagen tillbringade vi ute på landet, nu börjar det hända roliga saker i bygget. Det här med att spackla väggar och tak kändes som en mindre bra ide att hålla på med. Det är så svårt att få det snyggt. Men som tur var känner vi en kille som är en fena på den typen av jobb. På några timmar hade han rasslat av tre rum, tyvärr var det för kallt så spacklet han inte torka så det blir en vända till........men sen får vi MÅLA. 



Ser inge vidare ut nu precis 

 





Och lilla Carma hon spankulerar på tomten, äter lite ben eller försöker ta sig en klapp om någon har tid 


 





Bara älskar våra promenader, miljön är fantastisk 

    

 





Av Marie - 18 mars 2016 06:46

 

Av Marie - 16 mars 2016 06:40



 

Av Marie - 15 mars 2016 06:34

Det här är en sån här dag då man tänker tillbaka på dom åren som gått och så blir man bara så glad att man har en sån fin hund som Carma.............. 


Svårt att fatta att min lillbebisen är 6 år, hon är lika barnslig och fartig som när jag fick henne. Ett riktigt energiknippe. Allt strul vi hade när hon var yngre med sjukdomar och elände är ett minne blott. Det enda positiva med den perioden skulle väl vara att jag har lärt mig en massa om hundens sjukdomar, Funderade faktiskt en period att skola om mig till veterinär.  Hälften var ju redan inläst  Men la ner den tanken rätt snabbt. Många gånger jag känt den där gnagande oron att hon inte skulle bli så gammal, men tänk så fel jag hade  Så hemskt när man känner så där ...........Men så fint det har stabiliserat upp sig och idag är jag och Carma helt anonyma på Animalen i Södertälje och det är fasiken en bedrift   


Vi festar till med massa kul och smaskiga ben idag - det ska kännas att man fyller 6 år   



               


   

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards