Carma och Cat

Alla inlägg under juni 2010

Av Marie - 30 juni 2010 21:18

Jag hittade felet  ALLDELES SJÄLV   ska inte gå in på vad det berode på ...kan  bara säga att jag var lite för kreativ i mina inställningar med färg valet och det tyckte inte Bloggen om.....men nu är det fritt fram att kommentera  

Av Marie - 29 juni 2010 21:49

I dag var det lydnadsuppvisning för Jeanette med lilla Carma. Jeanette har ju i tid och otid bara fått höra hur fantastisk den lilla Retrievern är, så i dag var det upp till bevis ....och Carma hon glänste  .......kanske lite överdrivet - men duktig det var hon.

  

Fot possition


  

Läggande under gång


  



  

Massa lek


   

Apportering


  

- Loooooove kom nu, vi har tränat klart

Av Marie - 28 juni 2010 20:08

Jätte trevligt med blogg MEN väldigt irriterande när det strular, och det klart att det ska göra det....det går inte att kommentera  - säkerhets koden är bara ett svart streck. Har kollat alla tänkbara varianter men det vill sig inte, så nu ger jag upp

kanske finns någon där ute som har ett svar på problemet


Av Marie - 27 juni 2010 16:13

Den här helgen har gett  lite försmak av kommande semester, två veckor kvar att jobba sen fyra veckor med bara slappa  ska bli jätte härligt.


Midsommarafton tillbringade vi på landet. Lördag och söndag blev det  lite hundträning.

Love har fått både lydnad, spår och uppletande den här helgen.

Carma har tränat passivetet, spår och uppletande. Det sist nämda gick super dåligt men jag tror damen var lite trött och då är det svårt att fokusera

  

Dagens Carmahöjdpunkt var nog det här päronet hon  hittade i spårskogen

Smaskens  

  

Love i uppletandekorridoren......

  

och en sista bild på en sovande Carma

Hon är som en dröm.... en helt underbar valp


Av Marie - 26 juni 2010 20:18

Har nu skaffat mig en blogg. Nu kan jag skriva från vilken dator som helst plus att jag kan bombadera bloggen med bilder utan att min hemsida brakar ihopp  . Vi får se hur jag kommer att trivs med det. Här kommer en bild på en lycklig Carma


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards