Carma och Cat

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Marie - 20 november 2012 06:41

Ser att det är många som är/varit  inne här och säkert undrar varför jag inte daterat upp   

Jag hade ju till och med lovat att skriva lite under lägrets gång, och tanken fanns där men det var sådant tempo och många tankar som for i huvudet så jag varken hann eller orkade  



Nu ska vi sammanfatta det här vilket inte är lätt,  i skrivandes stund har jag precis blivit Mormor till en liten kille och det är så fantastiskt så jag tror börjar med att berätta det och kan ni fatta han är det sötaste jag sätt      


Tillbaka till lägret,  Sandra och jag samåkte upp till Ludvika tre timmar tar det och det är ju helt okej.

Packade in ALLA saker i rummet och fick träffa min rumskompis Katarina, en härlig tjej som också var i min grupp på lördagen. Lördagens träning gick fint, bra samarbete i gruppen och alla hjälpte till och kom med idéer och tankar. Precis när vi var på gång att packa ihop kom Lotta och ville prata med mig   Min första tanke var.......... 

Vad har jag gjort nu för tokigt ??(knäpp man är) tydligen hade jag gjort något bra för hon undrade om jag ville flytta upp ett steg till Spets gruppen.


För några sekunder gick min hjärna på högvarv. Klarar jag det här?, vill jag ?, törs jag???, ska JAAA???

Tyvärr fick jag inget givet svar på vissa av dom frågorna, men man lever bara en gång, jag brinner för hundträningen tycker det är galet kul, gillar tjejerna i spetsgruppen, och visst vill jag komma lång............................så jag sa ja    Tiden för utvisa, jag tänker satsa hårt men inte glömma bort att ha kul, inte glömma bort att det här är ett intresse som jag älskar, inte glömma bort hur tufft Carma och jag hade det när hon var sjuk och hur det än går så är hon frisk och en fantastisk hund som har givit mig den här möjligheten       

bilder kommer och en fortsättning på helgen (måste gå och jobba nu)



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards