Carma och Cat

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Marie - 3 november 2012 15:19

I dag en ordentlig genomkörande av vårt program. Inga belöningar förutom en glad matte    (inte fy skam). 


För första gången på väldigt länge var Carma sansad. Började nästan vänja mig vid en Carma med extra växel   Men den här är lite lättare att ha att göra med  

Ingången på plan lugn och faktiskt behaglig  . Hon var med fint i transporterna, missade ett zäta skifte och lite strul i rutan men annars löpte det på bra. Kändes som hon hade orkat ett pass till  


Förutom detta jä..a ff - förlåt att jag låter men jag får snart spunk   

Jag är bra på mycket men fy fasiken vad jag inte är bra på fritt följ,  vilket är jäkligt frustrerande. Funderar skarpt på att göra det lätt för mig och bara lägga ner ett tag. Få lite distans  och fundera ut hur jag ska få bort det momentet ur elit programet ???..............muta, hota eller kapitulera...........svåra frågor ??      - ja det går inte alltid som på räls   


En till bild,  tycker hon får till en fin min här   

 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards