Carma och Cat

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Marie - 13 oktober 2013 18:41

Då har vi tävlat igen. Svårt att riktigt säga vad jag tycker om våran prestation. Jag känner mig ganska blasé. Behöver nog några dagar på mig att låta det sjunka in. Carma var helt borta i ff och zätat men vaknade till liv efter inkallningen. Valde att lägga henne lite sent där - för jag ville verkligen att hon skulle lägga sig ner och inte missa som hon alltid gör,  men vi fick avdrag för det skiftet så klart.  Rutan fin men då la hon sig inte där i stället  resten löpte på fint bra dirigering och vittring, fin hopp apport till och med fjärren var okej "bara" en miss där för att hon blev fokuserad på annat men annars gjorde hon som förväntat. Vissa tävlingar känns bara så bra andra känns helt jäkliga - svårt att säga vad det är som gör det för inte är det poängen 


Fick en träff med bästa Anna och Grym som förgyllde tillvaron. Alltid lika kul att träffas   


Nu tänker jag ta en paus från lydnaden. Carmas rygg måste kollas och sen ska vi pyssla med något helt annat.   





Ett första pris 264 poäng   

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards