Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

JAG NIGER OCH BOCKAR

Av Marie - 1 november 2011 07:58

Vi är sponsrade av Vom og Hundemat



 

 



 Det här fodret har mina hundar ätit i ca tre år. Love åt torrfoder tidigare men hade ofta problem med magen, vi fick springa upp på nätterna för att hon behövde gå ut, vilket inte var så roligt. Sen vi började med färskfodret har hon inte haft dom problemen, Så skönt.


Carma är ju en sån där hund som äter allt som severas och aldrig har varit dålig i magen (stålmage) tror nog att man skulle  kunna ge henne vad som helst, allt går ner. Men jag vill ju att det ska vara det bästa, så klar.


Varför jag valde just Vom og hundemat är för att det inte inehåller någon spanmål eller tillsatser

(så som benmjöl, melass, mjölkprodukter, potatispulver etc.)

Och en sak är säkert hundarna älskar det - dom äter alltid med god aptit.
Det tycker jag är bra   



 
 
Ingen bild

Sandra

2 november 2011 08:34

Grattis till sponsringen!
Min hund håller med VOM är ett supergott foder !

 
Matilda

Matilda

2 november 2011 10:07

Grattis, vad kul för dig!

http://www.aquaseers.se

 
Ingen bild

Jeanette

2 november 2011 10:26

Åh vad glada de ska vara de små liven :-) Grattis

 
Mia

Mia

2 november 2011 21:42

Wohoo! Sponsring är ett tecken på att man är GRYM :D! Grattis!

http://k9konsulten.wordpress.com

 
mia,love&carma

mia,love&carma

3 november 2011 08:42

hahah helt rätt Mia, grym på att snacka ;-)))

http://www.briard.mia-co.com

 
Mia

Mia

3 november 2011 09:56

Hehehe, grym är alltid grym, oavsett vad man är grym på ;)! Bra jobbat!!

Jättekul att du väljer att länka, du är så välkommen att göra det så :)! Och tack för peppen på stegförflyttningarna, vi tragglar på som tusan med det (och alla andra 1000000 moment som man inte får glömma att träna för då tappar man det.... bläääää! Tur att det är kul att träna ;) )

http://k9konsulten.wordpress.com

 
Eva-Liz

Eva-Liz

3 november 2011 13:30

Hei
Vi trodde også at Vom og Norwegian Polar var gode for.Dessverre er mye lakse avfall i de. Vær oppmerksom på akkurat den ingrediensen. Det kan føre til at hunden får økt ph verdi i urinen.Som vi erfarte med vår Loke.Men noen hunder fungerer jo godt på de.

http://www.kennelsoltrollet.com

 
mia,love&carma

mia,love&carma

6 november 2011 21:02

Trist Eva-Liz när maten inte är bra och dom blir sjuka - inte bra :/

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards