Carma och Cat

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Marie - 2 januari 2011 11:08

Att gå upp 5,30  en söndag morgon för att träna i ridhus är nog lite överkurs. En tanken som då kommer över mig när klockan ringer är - hur friskt är det här, en liten störning har jag nog .......men eftersom vi är runt sex stycken som i så fall drabbats av samma störning så är jag inte så orolig, man är ju i gott sällskap ;-))


Loves och mitt tränings uppehåll har verkligen gjort resultat hon är så taggad och glad.

Och att träna i ridhus passar henne perfekt hon blir lite extra busig av underlaget och fast det var ett tag sedan vi körde så sitter momenten som en smäck.



 










Jeanette och Acke tränar väldigt fint i hopp, Apporteringen börjar arta sig....








Herman hade en skön stil när han skulle in i rutan, men som tyvärr inte gick att få på kort ;-)


  



   







   Carma var nog piggast av oss alla, vi körde en liten kedja - ställande under gång ,inkallning, läggande under gång.........  BUS ;-) 

Apportering med störning

sen kom vi till fotgåendet ååååååå ni hör nästan hur jag suckar, att det ska vara så svårt - problemet är att carma håller bara koncentrationen några steg sen tror hon att det är klart, mitt fel så klart -   men dom få steg vi tar ser det väldigt bra ut    ..............så nu ska vi  bara kravla oss över den höga tröskeln



  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards