Carma och Cat

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Marie - 18 december 2010 18:32

 Hundmässan i dag, vi började morgonen med att kika lite på lydnaden. En av ekipagen Maria Hagström var en fröjd att titta på - vilka applåder hon fick när hon var klar, man blev nästan lite tårmild. En tanke som slog mig, ska man komma dit behövs det en kanon hund och en förare med starkt psyke, bra tävlingsnerver och ett enormt självförtroende...................mycket hänger på föraren

och det är inte alla som kan komma dit


Det var inte bara lydnaden som hägrade denna dag, Jeanettes båda Griffoner skulle ställas och jag fick den stora uppgiften att vara "hjälp reda" vilket kändes som en lätt uppgift.

Dagen till ära fick båda ett första pris med CK, så helt plötsligt stod vi inför det problemet att båda skulle in samtidigt.

Jeanette pekade på mig och sa DU får ta en av dom. Sagt och gjort, jag tog Toffee och svichade in med henne, lite lättare en Briard man bara trippade på och ser lite märkvärdig  ut. Tack och lov är  Tofflan  rutenerad - under en kort sekund kändes det som vi skulle vinna hela skiten ........... men nej vi blev oplacerade   

Inget att hänga läpp för, jätte kul var det att ställa så jag hoppas att jag blir tillfrågad igen   





Det här trodde man inte för några månader sedan    

Men med tiden mjuknar även den suraste



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards