Carma och Cat

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Marie - 2 oktober 2010 19:54

I dag blev vi riktigt granskade  på planen  ca 15 domare från dom  nordiska  länderna träffades i dag på Väsby BK,  Lotta Linusson frågade om  vi ville vara visningsekipage -  vi tackade ja........

Love och jag visade upp vittring, inkallning och fjärren.

Tycker det gick "så där" för oss, men desto mera för domarna att diskutera  

gör man en 10:a så finns det ju inte så mycket att snacka ihopp sig om, tröstade jag mig med   


Carma som för övrigt var hos vetrenären i går med Linn pga ögoninflamation fick vara med, tyckte det kändes viktigt att hon fick sig en liten titt på dom utlänska domarna     Hon charmade i alla fall en finsk herre som undrade vad det var för ras  Vilket verkara vara en stående fråga vart jag än kommer. Men när jag säger att hon är sex månader då är det som polletten ramlar ner ...jahaaa det är bara en valp   Jag undrar vad dom tänker ????

Lite bilder från dagen


 

Vittring



   

Love letar pinne, tog rätt tack och lov ;-)



  

Fjärren




 

Belöning     


  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards