Carma och Cat

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Marie - 23 april 2015 07:06

I helgen var det prova på dagar på Botkyrka BK. Det fanns massa olika grenar att få testa. Jag ställde upp och var gruppledare i lydnaden både på för och eftermiddagen. Vi blev ett litet lagom gäng med olika kunskapsnivåer. Båda grupperna ville lägga lite krut på gruppmomenten - och det passade mig och carma bra, vi kunde vara med och jag fick till och med belöna sitt i grupp med att kasta en boll när jag stod gömd bakom planket, guld värt. 


Fint väder fick vi och jag hoppas alla vara nöjda med dagen. 



I onsdags var det träningstävling på klubben 22 stycken anmälda, men det faller alltid bort några stycken så vi landade på 18 tror jag. Men det är mer än vad det brukar vara. 


Carma och jag körde en kedja med mycket belöningar, något jag aldrig gör annars. Jag är inte så mycket för att bryta med belöning, är det kedja så är det och är det "tränings tävling" så är det Men dom kan vara korta eller långa. Tycker det har varit bra på Carma. Men igår provade vi något annat. FF med några olika belöningar - Zäta ingen belöning - vittring belöning vid ingången - rutan, ingen belöning - dirigering,  belöning vid ingången - fjärr,  en belöning som kom kastandes mitt i - ut från plan och ett ställande under gång, slut belöning. Vi bostade upp dom detaljerna där hon brukar brista. Nu får vi se på tävlingen på Söndag hur det går. 



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards