Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 6 september 2014

Kontaktkontrakt's träff

Av Marie - 6 september 2014 19:41

Summerar dagen med en kopp kaffe och glass - Kaffe för att  det är så gott och glass för att kyla ner halsen som har värkt fint i dag tillsamman med en jäkla hosta   Min fysiska hälsa har inte varit på topp  och så typiskt att fortsättningen på instruktörsutbildningen skulle vara just i dag. På slutet av dagen när vi gick igenom det sista då var det eror i min skalle   


I dag har vi mest repeterat,  gått igenom, ställt frågor som uppståt sen vi träffades sist och kedjat belöningar till förbannelse   Ja det är verkligen otroligt hur många konstellationer man kan komma på på Buss, varsågod och gott. Det gäller bara att se det framför sig - ha huvudet på skaft - jag det är inget för långsamtänkare   


Känner verkligen att det här assistentjobbet jag hade på slyngel kursen hos Eva och dagens träff har gjort att jag känner mig mycket säkrare för min egna kurs i oktober - kommer bli jätte roligt   


 

Fick mitt diplom i dag   


 

Värdens sötaste lilla tollare som Eva visar på - dom fann varandra   


 

Carma fick vara med   



 
 
Pysselgumman

Pysselgumman

6 september 2014 21:43

Grattis till certifiering :)

http://bodil.pysselgumman.se

 
Marie, Love&Carma

Marie, Love&Carma

7 september 2014 07:26

Tack Bodil :)

http://mia-co.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

7 september 2014 07:50

Vad roligt det verkar och som sagt Grattis!

 
Marie, Love&Carma

Marie, Love&Carma

7 september 2014 12:07

Ja det har varit väldigt roligt och intressant :)

http://mia-co.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena och Sålätt.

8 september 2014 14:38

Ja det ska bli jätteroligt med en lite "annorlunda" kurs. Ser fram mot att få gå den med dej som instruktör :-)

 
Ingen bild

Mia&carma

9 september 2014 07:46

Kul Lena att du anmälde dig. Ska bli roligt att få träffa nytillskottet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards