Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Bild spel

Av Marie - 24 januari 2013 12:27

Tror Love är en svår kompis, ibland vill hon leka, och det visar  hon på ett väldigt märkligt vis. Skäller lite galet lägger sig i lek position men börjar att jagar Carma,  hinner hon ifatt blir det gärna en putt med nosen, Carma tycker inte om det där sättet hon tycker det är otäckt. I ren desperation händer det att Carma svarar upp, vilket hände i går och direkt blir Love arg och smäller till,  carma skriker och ordningen är återställd........nä Love är nog ingen vidare bra lek kompis,  mer en ordningsman/Kvinna    Carma och jag leker ganska mycket på våran promenader. Vi har en favorit boll som bollas mellan oss, hon får göra lite olika momentdelar på ett lekfullt sätt. Hon älskar det här och jag med. Love har inte brytt sig nämnvärt om våra bus lekar. Men nu mera vill hon också.  En till boll köptes så nu lajar vi alla tre   Lite mera slitsamt för matte, men det är det värt. 


I dag blev det dragkamp mellan C&L jätte kul att se att Carma vågade. Love var så snäll och låg ner. 



 

 
 
Linzha

Linzha

24 januari 2013 16:31

Fin blogg! kolla in min och kommentera

http://www.linzha.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra Stjärna & Jade

24 januari 2013 16:35

Det där hade vår boll aldrig klarat 😉😉

 
Ingen bild

Marie, Love&Carma

25 januari 2013 06:16

dom är på G att gå sönder :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards