Carma och Cat

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Marie - 11 mars 2012 12:28

Ja det blev inte som jag planerade med träningen, jag blev sjuk  . Så nu ligger vi här alla tre. Jag jobbar på att bli frisk fort som bara den och hundarna ligger och hejar på. Love vet ju om att det kan bli så här ibland, även om det inte händer så ofta, för Carmas del är det en ny företeelse. I går såg hon så fundersam ut, gå ut med husse, få mat av husse  och tanten ligger på soffan och latar sig.......  HJÄLP  Var är vi på väg???  



     


 

I dag käns det som febern har lagt sig, så jag tog våra "två" dammisar och gick ner på ängen och lät Carma göra av med lite energi.  "PIA" läs nu inte dom kommande raderna utan hoppa ner till nästa stycke.............. Jag undrar om hunden får morra när den gör ett avlämnande ..........hmmm, troligtvis inte, kamp förväntan på mig är stor kunde jag konstatera. Bytte med godis lite lugnt och fint några gånger sen tror jag hon fattade galoppen.


Bra Pia här fortsätter du nu    Simning var bokad och eftersom jag är sjuk så  fick Carma med sig två





assistenter "Sandra" och "Love"



 



  Simningen gick bra, 15 minuter med lite vila emellan    



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards