Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

ÄN GÖR SÅ GOTT EN KAN

Av Marie - 12 februari 2012 09:59

Årsmöte på Botkyrka BK, Carma fick följa med. Vi började med lite ensam träning  Jätte trist mina träningskompisar hade annat för sig så Carma och jag fick göra det bästa av situationen. Sen in på Årsmötet som blev en lång historia, till slut fick dom till alla motioner och röst räkningar och vi fick gå hem. Men det slutade riktigt bra till slut


Carma roade sig så gått det gick  med att äta bulle, vila,  men såg även  till att bli klappad av alla som satt stilla och såg sysslolösa ut. Man går helt enkelt fram sätter sig lite gulligt på sidan av personen puttar på handen och vips så börjar dom klia - om dom slutar då puttar man bara igen i värsta fall om dom är lite tröga då får man ta i lite, stoppa in huvudet under deras arm, det funkar alltid.   Ja hon charmar många den lilla gula   


Jag kom hem med en stor kartong full med priser ...........men inte en enda va min    

Det var Jeanette och Zita som hade slitit ihop var enda en   eller rättare sagt tre stycken slutade det med.

Känner mig lite delaktig än då, vi är ju tränings kompisar    .

    


   

 
 
Ingen bild

Gisela

13 februari 2012 19:57

Vilket gap. Fina och friska tänder

Marie

15 februari 2012 19:18

Japp ;-)))

 
Ingen bild

Jeanette

14 februari 2012 15:40

Tack bästa du för att du var där och tog emot priserna. Vad passar väl bättre än en Golden Retriever matte som stand in. Ett stort också för ditt support i helgen, trots att du inte var där. Du är en träningskompis värd din vikt i guld. Kram!!

Marie

19 februari 2012 08:43

Det kändes väldigt bra, vi liksom tränade för kommande Årsmöte ;-)))
tack själv - värd sin vikt i guld - fint sagt, jag instämmer "DU MED"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards