Carma och Cat

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Marie - 7 mars 2011 06:55

Helgen har kantats av SOL, promenader, hundträning och en dotter nummer 2 som flyttade till egen lägenhet med pojkvän  

Då var båda flickorna utflugna,  känns lite tomt. Men  tack och lov bor dom nära oss, så separationen blir inte så stor   


Söndagen bjöd på bra väder vilket också betydde många fler tränande ekipage på klubben. Något jag efterlyst, planen har ekat tom hela vintern.

Carma brydde sig inte det minsta,  en fantastiskt härlig hund har jag.  Jag vet att man inte ska jämföra indvider och raser alla är vi olika men den lilla gula är en sån motsats i allt vad våran Kenzo var - vilket jag slås av varje dag.


"Någon" där uppe var inte  på semester då det var dags för mig att välja hund,   den saken är klar. Men det kanske var min tur nu   


Försökte få en bild på oss alla tre i solen men Love ville inte var med så hon fick vara på egen bild   


    

Ja hon är nog lite "snyggare" än oss andra två, så hon behöver hela utrymmet ;-)

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards