Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Dag 4

Av Marie - 18 juli 2010 23:53

Tänk att allt kul har ett slut  och även det här. I dag var det sista dagen på kursen hos Eva. Det har varit väldigt intensivt och inspererande.Tror faktiskt det här är den bästa kurs jag gått på och inte minst  alla trevliga kurskamrater och hundar

Vi har pratat appotering,bygga kedjor,timing,kriterium,belöning,signal, jag kan hålla på hur länge som helst.

Nu ska allt i skallen bara hamna på sitt rätta ställe sen ska vi nog få till det.  



  

Här visar Eva hur man lär in att gå runt ett föremål: träd,stol,stolpe mm.



  

Här skickar Eva Zakk med tungapporten  runt en pelare som fanns i rummet.









 
 
Eva-Liz

Eva-Liz

19 juli 2010 08:31

Hvor heldig du er som har vært på kurs hos Eva Bodfäldt,hun er bare dyktig. Har vært på et kurs hos henne, men skulle hatt mange flere:)

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

22 juli 2010 12:07

Hej, vad roligt att du gått kurs och är nöjd:) Roligt med kurser som ger energi & inspiration! Kul att du gillade Eva som instruktör, bra tips till en annan om andan faller på & vill gå ngt längre fram;) Kram

http://www.starsweepers.se

 
Ingen bild

mia,love&carma

22 juli 2010 19:34

jag måste säga att evas kurser är alltid bra, men den här tror jag nog att jag själv har haft mest behållning av , kan bero på att jag är lite mera kunnig än tidigare ...lite mera erfarenhet
sju minuter tog det för mig att åka dit .....helt perfekt ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards