Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2015

Gårdagens

Av Marie - 13 augusti 2015 06:36

 träning bjöd på en lite oengagerad matte och ett underbart varmt väder med  strålande sol. Kändes ganska bra att bara jobba med lite andra delar och inte "moment" Finns ju en hel del grund att pyssla med och det är alltid nyttigt att gå tillbaka då och då. Fram med pallen, korgar och "gå runt" burkar. Det här är verkligen en material sport   



 

Att veta var man har tassarna är viktigt - men svårare än vad man kan tro



 

till slut gick det med lite matte hjälp - men tanken är att hon själv ska jobba sig i dom.

 
 
Ingen bild

Lena och Sålätt

13 augusti 2015 20:01

Tänk att få sin hund stående i två korgar. Lätt som en plätt? Nej jag tror inte det!
Hade du inte träningsvärk efter allt målande i helgen, det blir fint//Ting Ting

 
Marie, Love&Carma

Marie, Love&Carma

14 augusti 2015 06:25

hallåå Lena Nej det var inte helt lätt. Jag fick hjälpa till. Men nu har vi tränat och båda framtassarna sätter hon i korgen alldeles själv, så nu ska vi ta tag i bak partiet. återkommer om det gick ;-) . Kul att du frågar om träningsvärken - för det har nämligen varit stora samtalsämnet här hemma ;) jag var helt säker på att jag skulle vara nerbruten i axlar och nacke, men inte ett spår av någon värk. Jätte konstigt - så nu kommer jag få jobba, gubben menar på att jag är så vältränad så jag pallar det mesta. Vet inte om det var så bra att delge honom den informationen ;-) ;-) Kram på dig :)

http://mia-co.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards