Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Frisk

Av Marie - 18 september 2014 15:52

Jo jag blev frisk till slut. Första jobb dagen i måndags var lite vacklande men tisdagen kändes så mycket bättre och i dag är allt som vanligt. Här går vi mest och väntar på en lillasyster - i morgon den 19 september är hon beräknad men jag har sagt den 21, vi får se. Mamma Sandra är trött och stingslig, så där som hög gravida mammor är   William har lärt sig säga bebis, lillasyster, Agnes ( som hon kanske ska heta) och William. Frågar man var bebisen är pekar han på mammas mage,  frågar man om han ska bli storebror nickar han och säger Jaaa    Sen om han fattar vad som är på gång är nog en annan fråga - Men han kommer bli varse. 



Carma har tränats väldigt lite, har helt enkelt inte funnits ork. Men nu ska vi försöka sätta igång. Inget sök på hela sommaren, ska bli kul att se hur vi ligger till när vi starta upp. Ska på sök läger i oktober så då kommer det bli väldigt intensivt. 


 







 
 
Pysselgumman

Pysselgumman

18 september 2014 18:53

Åh vad skönt att krafterna börjar återvända. Och så spännande med ytterligare ett barnbarn, du får att göra framöver helt klart :-D
Ha en fin helg!

http://bodil.pysselgumman.se

 
Ingen bild

Mia&carma

20 september 2014 19:21

Så är det Bodil - Kommer bli att göra :) Ha en fin helg du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards