Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Siv Svendsen

Av Marie - 11 augusti 2014 06:16

Träffade Siv på en clinic hos Eva Bodfäldt, gillade hennes tänk och idéer så det var ganska lätt att säga ja när Molly berättade att hon skulle försöka få hit Siv en helg i augusti. Men jag valde att gå som åskodare. Vilket inte var en sån dum ide, tycker man får med sig lite mer av helheten då. Carma var inte lika glad, första dagen satt hon och vrål stirrade på mig  - när är det våran tur?? var med i varenda bus belöning. Tyckte nästan lite synd om henne.

    Siv





Siv har berättat hur hon tänker visat lite grund övningar och hon styrde upp träningen på söndagen med lite olika sätt att träna på. Kedjor med stora belöningar, fyra moment där alla ska bli rätt första gången x 2 och en övning där man belönar transporterna och lite träning till musik. Tycker kurs upplägget var jätte bra och alla deltagarna verkade väldigt nöjda och även jag   


   

Maria Zeena


 

Molly och Bruno


 

Fina Bruno även kallad pudeln 


 
 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

11 augusti 2014 21:33

Vad kul! Jag vill också gå kurs och lära mig massor med tips:-))

 
Marie, Love&Carma

Marie, Love&Carma

12 augusti 2014 06:35

förstår det Sussie, men du får ta det sen när allt är på plats :) då jäklars ;-)

http://mia-co.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards