Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Skoj kedja II

Av Marie - 17 februari 2013 13:46

Plötsligt händer det, har ingen aning om det är en tillfällighet eller ett bestående tillstånd............Carma är sansad i ff  ..............nästan så jag inte tror hon är med, men det är hon enligt tillförlitlig källa   Förlåt mig nu..........men jag är så skadad av att Carma varit så mycket sjuk, så min första tanke är ...............Är hon dålig ??? men sen ser jag henne i dom andra momenten och där är hon som vanligt...............Näää jag får helt enkelt ta på mig credit att jag varit en duktig hund tränare   vore fantastiskt om vi är "bara lite" på rätt väg   


Mycket länkning har det blivit sista tiden. På alla möjliga varianter. Sist blev det två planer där jag slutade första kedjan med en ruta bytte plan och började kedja nummer 2  med en ruta. Håller också på att försöka få skifterna i inkallningen raka. Ja det är lite att pyssla med, men oj så roligt det är och  Carma är ju alltid med på allt, hur konstigt den än verkar. I dag detaljtränade vi med vittringen, ff och inkallningen sen avslutade jag med en skoj  kedja, fick lite respons på den första filmen, vilket var roligt så här kommer ett förslag till. 




 
 
Eva-Liz

Eva-Liz

18 februari 2013 07:49

Ja, tror ikke du kan klage på den fvf:):):)Synes du kan ta på den kreditten, du har jo jobbet for den:) Artig og se kjeden.

http://www.kennelsoltrollet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards