Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Intervjuad

Av Marie - 3 februari 2013 15:55

Golden Nytt tidningen har frågat om dom får göra ett repotarge om oss pga att vi är med i Spetsgruppen.

Så klart tackade vi ja, det är ju jätte kul att lydnaden blir uppmärksammad. Bilder ska skickas och frågor ska besvaras........ Phhuuu, för mig är det lite svårt. Att formulera sig och stava här på bloggen känns inte som några problem, gillar man inte det som skrivs här så är det bara att byta sida eller strunta i att gå hit. Den här sidan är inte bara till för er som läser utan faktiskt mest för mig och mina lite dåliga skriv och läs problem. Här i bloggen lär jag mig massor i hur man formulerar sig  och håller stavningen ā jour. Tack och lov finns det stavnings program - annars skulle nog min text vara oläslig....HiHihi.  Men det blev lite mera krav fyllt i en tidning. Men nu är det gjort och jag är glad att jag blev tillfrågad   

Spännande att se hur vi tar oss ut i en tidning    



Helgen har varit full med träning, Jeanette och jag har Campat ihop båda dagarna. Solen har lyst på oss och det har varit väldigt trevligt. Lite spännande upplägg har Carma och jag haft. Eliten har gåtts igenom på lite andra sätt en vanligt. På söndag är det tävling, ska bli intressant att se hur vi ligger till. 



 

 
 
Matilda

Matilda

4 februari 2013 07:39

Vad spännande, ser fram emot att få nästa nummer nu :-D

http://www.aquaseers.se

 
Ingen bild

Sandra Stjärna & Jade

4 februari 2013 14:56

Vi ser fram emot slutresultatet ;-)

 
Ingen bild

Marie, Love&Carma

6 februari 2013 08:39

Jag med ;-)

 
Pia

Pia

7 februari 2013 13:50

Kul! :-)

http://www.khemosabi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards