Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

TRÄNING

Av Marie - 31 juli 2012 20:26

Trevlig träning både i går och i dag. Känns fantastiskt med Carma,  hon verkar vara i fin form, inga konstigheter på hela 4 veckor (om man nu törs säga så) Precis vad jag behövde,  axlarna har säkts,  jag ler och livet känns allmänt lätt   .


I går detalj kollade vi lite i dag blev det en kedja - 2 skiften i Z:at, rutan, dirigeringsapportering och hopp apport.

Allt gick galant trots att vi hade två rutor framme och konen stod läskigt nära den ena rutan ..........Men inga problem, direkt till kon sen vidare till rutan. Vilka framsteg vi gjort med det momentet, helt galet   


 


Skrev tidigare inlägg om att vi bostat upp metallen lite på semestern. Helt kass har den inte varit men jag ville se om vi kan få den lite bättre. Ibland har den riktigt skallrat  mellan tänderna men ibland har hon hållit den riktigt bra. Eftersom vi nu ska hoppa med eländet så vore det ju bra om hon blev lite mera bekväm med att ha den i munnen. Ett litet smakprov på vad vi pysslat med kommer här   (Har lagt på musik på klippet, Kanske kan vara lite högt)



 
 
Hanna

Hanna

1 augusti 2012 12:34

S N Y G G T !!!

http://www.kennelblagul.blogspot.com

 
Marie

Marie

1 augusti 2012 14:38

Tack Hanna ;-))

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Jeanette

1 augusti 2012 20:07

Hon var fantastisk :-)

 
Marie

Marie

3 augusti 2012 12:21

Ja visst var hon ;-)) men det var Acke med, ett fantastiskt träningspass ;-))

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards