Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

DET VILL SIG INTE :(

Av Marie - 6 juni 2012 19:17

 Sista gångerna hos sjukgymnasten har ju Carma reagerat vid skulderbladen. Och i lördags började hon halta på höger  framtass, vilket gick över på söndagen men hon gör en konstig vridning med tassen. En vridning jag faktiskt sätt ett tag men förträngt.


I dag var vi tillbaka hos Charlotte och ryggen är inte bra. Bak vet vi ju om problemet men fram är något nytt som uppstått och det verkar inte vilja ge med sig. Hon ömmar på ett visst ställe  och har en konstig knäppning i armbågen plus den lätta vridningen på tassen


Det klart jag kan springa till Charlotte för behandling men vi har ju ingen aning om vad vi behandlar. 

Det behövs en koll ifrån en ortoped. Vad jag kan förstå så har man problem med rygg och hällta på sin hund så vill man komma till  Lennart Sjöström på Strömsholm. Och i den enorma bedrövelsen så har jag tur, fick  en tid på måndag just till  honom..........

 
 
Ingen bild

Jeanette m flock

6 juni 2012 21:22

Styrkekram <3

 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

6 juni 2012 23:34

En stor varm kram till dig!

 
Mia

Mia

6 juni 2012 23:48

Men gud vilken otur ni har med tråkigheter :(. Blir så ledsen för er skull!!

Hoppas tiden på måndag kan ge några svar...

http://k9konsulten.wordpress.com

 
Eva-Liz

Eva-Liz

7 juni 2012 07:43

Uff,hvor mye dere ble plaget med:(Håper det ikke er noe alvorlig.

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Kristin

Kristin

7 juni 2012 08:18

Men lilla stumpan, jag håller tummarna hårt att Lennart hittar vad som ställer till det för lillan och att ni sedan fort och lätt får det behandlat så hon blir fit for fight igen!!!

Massa styrkekramar till er båda

http://ksvee.wordpress.com

 
Ingen bild

Sandra Jade & Stjärna

7 juni 2012 09:24

Många styrke kramar till er !!

 
Ingen bild

Erika & Scout

7 juni 2012 12:36

Kram på dig och finaste Carma!

 
Pia

Pia

7 juni 2012 13:10

Å, vad tråkigt - hoppas det är något som kan åtgärdas snabbt! Har du fortfarande inte varit till kiropraktor med henne? Det är ju inte otroligt att hon har en låsning i skuldran som en sån kan fixa på direkten. Hursomhelst, hoppas ni hittar felet och att hon blir bra fort, jag håller tummarna! Kram, Pia

http://www.khemosabi.se

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

7 juni 2012 21:02

Men lilla carma då :( Hoppas det blir bra snabbt! Super att du får komma till Lennart! Han är jättebra!! :)

http://www.posiitiv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards