Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Love i sin frissa

Av Marie - 17 februari 2011 07:57

En gång i tiden för cirka sådär sju år sedan, tyckte jag att det här med att kamma och borsta Love var helt okej - i dag tycker jag att det är en pina.


Det känns som det räcker med dom håren jag tar hand om på dagarna på salongen, mina armar orkar inte mer.

Så numera hålls Love nerklippt.

Det tar mig emot, jag kan tycka har man en briard så ska dom ha allt hår på plats, det blir ju ett helt annat utseende när man klipper ner dom. För att citera Lenna på jobbets kommentar när hon fick se Lovisen i måndags - nerklippt( men inte med maskinen)  - Det ser ut som hon ska på koncentrationsläger   hmmm ja tur Love inte vet va det är   


Men men nu är det som det är och frågar vi Love vad hon tycker så kommer hon trycka på "gilla" knappen   



  



  



  



  

 
 
Ingen bild

Sussie o Myzzko

17 februari 2011 14:31

Jag tycker Love är fin. Hon ser så pigg ut:-)

 
Pia

Pia

17 februari 2011 18:13

Jag tycker hon är jättesöt, jag!;-)

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Mamma Gunilla

17 februari 2011 18:30

Mia jag tycker Love är så fin så fin.Hon ser så nöjd
ut. Kram mamma

 
mia,love&carma

mia,love&carma

19 februari 2011 08:08

Ja pigg har hon verkligen blivit, tror hon trivs bra med carma - eftersom det är min hund så tycker ju jag att hon är söt i allt. Kul att ni också tycker det ;-)

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards