Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

kvällsröj och morgondopp

Av Marie - 13 juli 2010 08:03

   Varje kväll runt åtta tiden får Carma ett av sina tok ryck, tror jag har haft det på alla mina hundar, vet inte om det beror på mig eller om det är som  om valpar måste använda sin sista energi  dom har innan det är kvälls gång ??...

Rycket  som är på kvällen är alltid värst, Love försöker hitta en lämplig plats så hon inte ska få en carma på sig och  det är då jag tittar på Roger och säger .............- Nu är hon inte gullig  och han kan inte annat än hålla med annars säger jag ungefär 1000 gånger.....  - MEN titta va gullig hon är    

 

 I går kväll tänkte jag mota olle i grind från den där typen av aktivitet så  hundarna fick var sitt märgben runt åtta tiden.Tanken var att dom .... eller så klart  mest Carma skulle ligga där och smaska och bli klar ungefär vid läggdags - då ta benet och natti natti lilla gumman   .......hmmm kan tala om att  jag sköt bara upp tokrycket  ........................tur man har semester  


     


  


  

Trädgårdsmästaren Carma var  tvungen att rulla sitt ben i jorden, kände sig  nog lite mera hemma då  




men va tråkigt att det är så dålig kvalite ......ja ja man ser lite grann om inte annat så hörs ju min fina röst   

 
 
Ingen bild

Monica

13 juli 2010 23:04

Nej det är inte bara Carma som får tokryck på kvällskvisten. Systranabus får det också :)kram Monica

 
Ingen bild

Ljusterö

13 juli 2010 23:26

Vilken tur att de bara är Carma som får busryck.
Tur inte hela familjen far runt. Annars så går det ett annat ryckte om en extra tokig familj i Sätra med hela trädgården full av "jultomtar". Är det något som du vet något om???

Kram från oss på ön

 
Ingen bild

mia

14 juli 2010 06:35

men va skönt monka att det är fler, då är vi inte ensamma;-)
Gisse :hahahahahahahahhah du är för rolig, det måste vara grannen dom är lite snurriga ;-)))

 
Ingen bild

Jeanette

15 juli 2010 08:18

Nu ska bara matte lära sig att lägga filma på rätt ledd ;) Det är jättejobbigt att behöva vrida på skärmen så for man ska titta på film :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards