Carma och Cat

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Marie - 4 juli 2012 15:04

Tror Kristinehams helgen gjorde underverk med mig. Känner mig full av inspiration och ide sprudlande. Snöre har inskaffats, burk och sytråd. Ska bli jätte kul att se vad Carma tycker om passet i dag. Det är planerat in i minsta detalj. Jeanette suckade tungt när hon hörde att jag skulle vara så strukturerad, inte för att hon inte gillar det utan mer kanske att då måste ju hon också tänka till dagen till ära ...........fast ibland är det skönt att bara vara lite "vi gör vad vi känner för". Det behöver inte alltid vara så planerat. 



Det var ett tag sen jag kände så här och jag tänker inte gå med på något mer negativt nu. Har tagit ett långt allvarligt snack med Carma    .......................... (Jag fattar att hon inte förstår vad jag säger men man kan ju alltid göra ett försök)    Och faktiskt jag tror hon insåg allvaret     . Nu ska vi bara var friska och tänka sunda goda tankar. Dags att göra skäl för sitt namn   


 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards