Carma och Cat

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Marie - 3 augusti 2015 07:00

Då var fyra veckors semester slut, känns verkligen inget vidare. Tack och lov gillar jag mitt jobb men den här lunken som bara kan infinna sig på lång ledighet den är väldigt behaglig. Skulle kunna skrota runt några veckor till. 


Lite träning har vi fått till. Tre dagar efter varandra, man tror knappt det är sant. Carma är nog fortfarande i chock   . Upptäckte på första passet att nu har vi vilat alldeles för länge. Strul i vart enda moment. Det som fick mig att slå på trumman var fel pinne i vittringen och med en sån beslutsamhet så jag var så säker på att hon tagit rätt. Men NEJ helt fel. Carma glad och nöjd en då   



Men nu är det fixat (hoppas jag) Först två passen detalj tränade vi mest för att kolla hur det såg ut. Tredje passet en kedja på fyra moment. Känns som hon snabbt kommer in i jobbet. Nu kör vi på tisdag igen med Susanne och Vinna. Sen ska vi väl vara tillbaka där vi var en gång i tiden   



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards