Carma och Cat

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Marie - 22 maj 2015 06:32

Har under några år gått till en osteopat. Har verkligen tyckt att det varit fantastiskt bra, gillar deras lugna sätt att behandla kroppen och också att dom ser helheten och inte "bara" behandlar där man har ont.


När jag kom första gången till Cecilia som hon heter hade jag jätte ont i en arm, den brydde hon sig inte så mycket om utan började med mina höfter och fot, därefter jobbade hon sig upp. Men det har visat sig att det är höfterna som är boven i dramat. Håller den sig bara rak och fin då löser sig resten. 


Eftersom jag känner att det här är så rätt så har jag letat en osteopat till Carma med. Men det har inte gått något vidare, tror det bara finns en här i stan och hon var  knepig att få tag på så jag gav upp sen vet jag att det finns en neråt i landet och han ska vara super bra men det är för lång resväg. 


Beklagade mig för Cecilia som fattade galoppen och erbjöd sina tjänster. Nu kan inte hon djur, men jag litar fullt på henne - jag var beredd att göra ett försök. 


Vi började med att behandla mig, Carma lade sig till rätta och suckade tungt, hon har varit mer förr.

Sen var det Carmas tur. Cecilia var jätte försiktig så här första gången. Carma lät sig behandlas utan några problem. Tror aldrig jag sätt henne så i trans, andningen blev annorlunda och hon himlade med ögonen - tittade upp ibland för att konstatera att vi var kvar sen föll hon ihop igen. Inte ens när Cecilia ville att hon skulle ligga på rygg var det några problem…..hon är verkligen fantastisk den här hunden. 


Vi hittade en del spänningar och vänster sida var lite mindre musklad, hon var även lite vriden i ryggen.

Det var två mörbultade själar som kom hem. En promenad sen låg vi i soffan hela kvällen helt slut, men Carma var nog värst.   


 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards