Carma och Cat

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Marie - 25 januari 2015 19:06

Kan inte annat än att säga att jag känner mig otroligt privilegierad att få frågan om att varar assistent hos Eva Bodfäldt ännu en gång.  Från början var det sagt att jag skulle jobba både lördag och söndag men lördagens koncentrations kurs kände Eva att hon klarade själv, vilket jag tacksamt tog emot eftersom Mini är ny hos oss -  och med allt var det innebär. Söndagens kurs var fotgående och Husse fick rycka in som hundvakt. Vilket hade gått super bra   


Eva är verkligen helt suverän, hon går in för uppgiften med hull och hår. Tror alla var nöjda, om inte annat så såg dom fullstoppade ut med information och det är inte helt fel. Som vanligt var det trevliga vetgiriga ekipage med fina hundar. Vi har slajmat, jobbat på tävlings positionen, lekt, gått igenom belönings signalerna, byggt relation på vänster sida, sett till att inte ha något skräp emellan och mycket mycket mer. Jag är väldigt nöjd med dagen men känslan av att jag vill också gå kurs kom över mig, det är ju så jäkla kul   


 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards