Carma och Cat

Alla inlägg under september 2014

Av Marie - 6 september 2014 19:41

Summerar dagen med en kopp kaffe och glass - Kaffe för att  det är så gott och glass för att kyla ner halsen som har värkt fint i dag tillsamman med en jäkla hosta   Min fysiska hälsa har inte varit på topp  och så typiskt att fortsättningen på instruktörsutbildningen skulle vara just i dag. På slutet av dagen när vi gick igenom det sista då var det eror i min skalle   


I dag har vi mest repeterat,  gått igenom, ställt frågor som uppståt sen vi träffades sist och kedjat belöningar till förbannelse   Ja det är verkligen otroligt hur många konstellationer man kan komma på på Buss, varsågod och gott. Det gäller bara att se det framför sig - ha huvudet på skaft - jag det är inget för långsamtänkare   


Känner verkligen att det här assistentjobbet jag hade på slyngel kursen hos Eva och dagens träff har gjort att jag känner mig mycket säkrare för min egna kurs i oktober - kommer bli jätte roligt   


 

Fick mitt diplom i dag   


 

Värdens sötaste lilla tollare som Eva visar på - dom fann varandra   


 

Carma fick vara med   



Av Marie - 4 september 2014 16:57

Ja det här söta lilla barnbarnet som jag pratade så gott om i förra inlägget han bjuder också på lite annat än kärlek nämligen tuffa baciller. Har gått i två veckor och känt mig risig men nu i Tisdags slog det ut i full blom. Feber och hals ont. Fanns inget annat att göra en att boka av kunder - och lägga sig ner. 


I dag känner jag mig lite bättre och det är tur, jag måste jobba i morgon sen på lördag är det en fortsättnings kurs på instruktörsutbildningen hos Eva och det kan jag inte missa.


Inte lätt att vara hund när matte är sjuk. vet inte hur många gånger hon kommit fram till soffan för att konstatera - hon ligger där fortfarande   Ja det hör ju inte till vanligheterna att jag ligger ner. Sen att behöva gå ut med husse när matte är hemma - helt jäkla galet   Jag mutar med ben och leta godis och det verkar i alla fall gå hem   


 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards