Carma och Cat

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Marie - 16 maj 2014 06:44

Får en känsla av att carma också börjar tröttna på det här med "sjuk" hund. I onsdags på promenaden sticker hon i väg i buskarna kommer tillbaka och går väldigt nära mig, efter en stund tittar jag ner på henne och ser en väldigt blodig tass   Tittar upp igen men bara fortsätter att gå   Samlar tankarna, andas Marie.......... säger högt MEN VAFANNNN   tittar ner på Carma och möter hennes blick   Tror vi tänkte samma sak.     Vi går vidare och låssas som det regnar...............

Tack och lov var vi nära hemmet - först in i duschen sen ner på golvet för undersökning. Skärsår på sidan av tassen. Carma ligger så fint, helt stilla och låter mig fixa. På med bandage och - hej igen du fina trattkompis   


 


I går tog vi det lugnt, min lediga dag och barnbarnet William är med sin pappa nu mera. Dagen tillbringades vid datorn för filmskickande . Efter massa strul så är nu äntligen alla filmer lagda i en Drop Box till Eva Bodfäldt. Nu är det bara att vänta och se.  Säger som Jeanette,  tur jag hade en ledig dag för det   


Nu ska jag för ovanligheten skull skriva något bra om Carmas "kropp" hon har ett fantastiskt läkkött. I dag fredag ser tassen jätte bra ut och spårningen på lördag blir nog av   



Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards