Carma och Cat

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Marie - 8 maj 2014 07:19

2030 kr tack   - Men jag är inne i en självrisk period  - okej då ringer jag Agria och kollar …….398kr blir det då   Jösses vilken trevlig skillnad   Inte alltid det känns billigt att gå till veterinären.


Ja vi är inne i ett sjukcarma stimm   . Jag vet varken ut eller in. Var 100% säker på att hon hade ont i ryggen men det visar sig att hon har en hud infektion eller något liknande, fukteksem? Vi har tagit prover på dom blodiga sakerna   om en vecka vet vi svaret. Redan innan såren bröt ut gjorde dom jätte ont, jag fick knappt ta henne på ryggen eller vänster sida  Trodde ju direkt att det var en sträckning eller något annat med ryggen eller höftböjarna tror aldrig jag sätt carma så dålig. Men sen bara ett dygn senare bröt såren ut och hela ryggen var full   Med den här hunden ska man aldrig sluta att förvåna sig - allt kan hända 


Fick komma till en jätte bra veterinär på Animalen, faktiskt ovanligt bra. Hon hade gått igenom Carmas journaler innan vi träffades. Vilket är en prestation i sig att läsa igenom, hon påpekade det med - Hur fasiken  orkar du??  - nä jag gör inte alltid det   Men hon avslutade besöket med att säga att jag har en jätte fin och trevlig hund, ja säga vad man vill om lilla Carma men hon är en stjärna hos veterinären   

 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards