Carma och Cat

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Marie - 31 mars 2014 06:52

Jag gillar att aktivera Carma, göra saker ihop, ha ett mål. Just nu är allt det obefintligt, känns såklart lite konstigt. Har bestämt mig för att inte satsa på lydnaden, vi lägger ner. Vill inte vara med om fler bakslag, har så många gånger varit på gång i träningen och börjat tänka tankar att tävla henne lite mer frekvent så vi får lite tävlingserfarenhet. Men hinner knappt titta i tävlingskalenden så är det stopp. Vi är nöjda med vårt championat och där får det ta slut.


Är i dag ändå ganska tillfreds med tanken, Carma går först och hon måste må bra. Tänker köra lite jakt i lagom nivå, spår och några av dom momenten som är i högre. Sen har jag börjat kika på Rallylydnad. Ja vad gör man inte för lite aktivering, många verkar tycka rallyn är jätte kul. Så vi tänker prova, Botkyrka hade en provar på dag i lördags Carma och jag hängde på låset. En bana var uppställd, vi gick igenom den och jag undrar om Carma ens var medveten om vad vi gjorde   Tänker anmäla till tävling så får vi se hur det går  



Hann även med lite valpmys, Jösses vad såna söta luktar gott. Åtta stycken, fyra tikar och fyra hanar. Uppfödaren poängterade  att det fanns en tik kvar till försäljning  Jag tackade men avböjde, det är för tidigt. 

 

   

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards