Carma och Cat

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Marie - 6 januari 2014 15:04

Love bara sover och sover   hon har en hel del att ta igen   I morse ville hon ha mat   

Det går åt rätt håll - Så skönt......


Carma och jag tränar för fullt. Dom här lediga dagarna har varit fantastiskt trevliga. Bara att få träna i dagsljus känns lyxigt. Sen att det är regnigt och lågt i tak gör inget. I går fick vi vara med i Botkyrkas sökgruppen igen. Vi introducerad lös rulle för första gången   Carma fattade direkt. Ut till figgen,  plockade rullen,  snabbt in till mig för avlämning,  jag kopplade på och ut för att visa var figgen hittades    Inte vet jag hur fort hundar fattar sånt här. Men jag tyckte Carma var fantastisk snabb.   


Nu blev det ju så jäkla mycket roligare när man ser att hon gillar det  - blir faktiskt lite sugen på att bli lite seriös i denna gren. Men jag är inte säker på att jag får vara med i gruppen, dom är ganska många där. Får muta med nått   


I dag hade vi träff med en av mina ekipage som jag hjälper. Otroligt ambitiös tjej som det går framåt för. Riktigt kul   


Han med lite roliga rut skick innan hon anlände. Skicka Carma till kon - jag förflyttar mig i språng till en plats bakom rutan roppar "RUTAN" Carma springer i full fart mot rutan…….STANNA - helt plötsligt får man tvär nit i rutan och eftersom jag står så nära kan belöningen komma snabbt på rätt plats. provade att ställa mig på lite olika ställen runt rutan - Carma är på   Kul att variera sig lite.......


 





Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards