Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Då var det dags igen

Av Marie - 22 oktober 2013 06:54

Då var det klippt, Carma har känning i sin rygg igen  Egentligen inget som märks av någon annan en mig. Jösses vad den hunden kan hålla masken. Men vid det här laget är jag en fena på att se när det inte är som det ska - mig lurar man inte. Men det blir väl så när man camperar 24 timmar om dygnet tillsammans och genomgått en del sjukdomar som Carma och jag har gjort. Vi kan varandra vid det här laget   Den här gången var det i träningen som jag inte riktigt tyckte att det stämde. Bokade tid hos våran sjukgymnast och mycket riktigt ont där hon brukar ha besvär plus att hon ömmar i höftböjarna. Numera blir inte fallet så högt - jag tar det lite mer med ro än tidigare. Känner mig väldigt nöjd med att jag valde att kliva ur spetsgruppen - för då hade jag blivit galen av frustration  


Tur man gör bra val i livet   Nu blir det massage, laser, vila från simningen och ingen lydnads träning på ett tag.

Men det finns ju annat man kan roa sig med och det gör vi   


 

Foto: Eivor Rasehorn



 
 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

22 oktober 2013 20:19

Tråkigt att Carma har ont men gosa och mysa kan man alltid göra:-)

 
Ingen bild

Marie, Love&Carma

22 oktober 2013 21:35

Så sant Sussie ;-)

 
Ingen bild

Jeanette m flock

24 oktober 2013 14:40

Fantastiska skräphund. Tur hon har en sådan positiv och uppfinningsrik matte som aldrig ger upp. Styrkekramar till er

 
Ingen bild

Marie, Love&Carma

25 oktober 2013 06:26

Tack Jeanette :) Ja maken till otur får man leta efter :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards