Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

Vilat

Av Marie - 1 juni 2013 08:33

Den här veckan har vi tagit det lugnt bara gått promenader, badat och myst. Jobbat som en tok har jag också hunnit med något hundarna inte blir speciellt ansträngda av dom ligger och sover på soffan med tassarna i taket   Tror det är bra att ta det lugnt några dagar efter en helg som Norge, den sliter nog mer en vad man tror. Men nu är det slut på lugnet, två dagar med träning har vi framför oss, har funderat en hel del hur jag ska fortsätta träningen och jag tror det får bli mycket helhet framöver tror det är melodin för Carma. I dag tänker jag köra igenom hela eliten utan belöning sen detaljträna det som behövs. Och fjärren kommer inte ligga sist   


Det här med Carmas klåda blir jag inte klok på. Hon är helt klåd fri?? lite röd på vissa ställen men det verkar inte bekymra henne. När vi var i Norge så badade vi i havet som var lite bräckt, två till tre gånger om dagen och efter det har hon varit super bra ?? Köpte hem lite havs salt som jag sprayar henne med plus bad i Mälaren och det verkar fungera?? 


Hoppas det håller i sig för det här är så skönt, inget kliande   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards