Carma och Cat

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Marie - 26 januari 2013 14:40

Har under en tid gått och velat mellan två val. Det äter upp mig, och efter i går blev inte saken lättare. Jo lättare i plånboken blev det men det blir  man ju inte klokare av precis. 


Det pratas om att gå efter magkänsla och huvud............Vilket jag brukar i vanliga fall använda mig av. Men nu är det tji...............

Dagens träning blev därför otroligt splitrad. Ingen plan hade vi, dåligt humör va jag på och allt kändes skit.


Vet att man kanske inte ska träna med de negativa oros molnen. Men jag vet av erfarenhet att Carma inte har problem med en något ostyrig matte. Och hon har ju en förmåga att få mig på gott humör. 


Vi körde igenom hela Eliten, med några belöningar i transporterna. Eter att ha gjort ett jätte fint hopp apport med  den internationella apporten så brast matte ut i en glädje kavalkad. 


Träna hund är på många sätt en energi boost och tur är väl det efter som dom också ger en några gråa hår ibland. 



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards