Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Feed back

Av Marie - 2 januari 2013 19:41

Det här med att ha en blogg är ju väldigt ambivalent. För det mesta tycker jag att det är fantastiskt roligt, ifrån att ha varit sämst i ämnet "svenska" i skolan så tycker jag i dag att det är jätte kul att skriva och formulera mig,  otroligt otippat om ni hade frågat min lärare Margaretha.

Men ibland är det här med blogg mindre kul. När Carma varit sjuk har jag starkt funderat på att lägga ner. Det kan fungera att skriva om mindre bra saker ett tag,  men i långa loppet blir det förbaskat trist. Det är då bara bilder infunnit sig på sidan. Tack och lov har hon frisknat till och lusten att skriva har kommit tillbaka.


Att det är folk där ute som läser min sida har jag förstått. För det mesta är det samma  personer som kommer med en liten kommentar, vilket är väldigt uppskattat av mig    Men sen finns det dom här andra som läser och aldrig kommenterar. I dag träffade jag en    


Tänk att det är några där ute som vill följa oss och tycker det är roligt .............................Man blir så glad   


 











 
 
Ingen bild

Isolde

2 januari 2013 21:57

Lämnar en liten hälsning från mig,knatar in här emellanåt och läser om era äventyr i träning och tävling,väldans inspirerande!

Marie

3 januari 2013 08:43

Men vad trevligt :) Kul att veta att just du läser ;-)
mvh marie

 
Anna med Salsa

Anna med Salsa

4 januari 2013 13:26

Jag får väl också ge mig till känna ;-) Brukar läsa din blogg. Jättekul att följa i både med- och motgång. Och det är alltid kul att läsa om lydnadsträningen och problemlösning och få en massa träningsinspiration.

http://medaptitpalivet.blogspot.se

Marie

4 januari 2013 19:22

Glad att du skriver en liten kommentar :)

 
Eva-Liz

Eva-Liz

12 januari 2013 09:28

Du må fortsette å blogge, er så gøy å følge Solans søster. Skulle ønske flere av kullet blogget. Når hundene er syke, er det ikke noe kul;( Jeg er meget forsiktig med å skrive noe i bloggen, rett og slett fordi hunde miljøet har en B side,som heter rykter:):):):)

http://www.kennelsoltrollet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards