Carma och Cat

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Marie - 17 september 2012 19:28

 På fb i går kväll strömmade roliga nyheter in, några som  sökt till talang truppen hade fått svar att dom hade kommit med. Hos mig och Carma var det helt dött  inte ett endaste litet mail. Insåg ganska snabbt att vi kommer nog inte med denna gång. Carma och jag har ju varit med ett antal gånger, nu kanske det var dags att bli "utkastad". Tankarna malde under natten och på morgonen kände jag mig nöjd med ledningens beslut. Det var nog rätt, vi kanske inte har utvecklats så mycket, vi klarar oss ändå, det finns ju många som är värda våran plats.................. så gick tankarna  - Tycker jag är väldigt  duktig på att "gilla läget"   


Men på förmiddagen damp mailet ner


Hej på er!
 
Det blev hög kvalité på de sökande den här gången så vi har tagit in en hel del nya. Vi i "LL Sverige" vill gärna ha er kvar i truppen och bjuder in er igen till nästa talangläger.
Mer info kommer inom kort.
 
Hälsningar!
 
Lotta, Anders S och Anders K
 
 Jag är som sagt väldigt duktig på att "gilla läget" .........Klart vi ska var med en gång till



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards