Carma och Cat

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Marie - 23 augusti 2012 19:48

Träff med Carmas halv syster Vinna på förmiddagen i dag. Susanne som är Vinnas matte   undrade om jag hade lust att titta lite på dom och kanske komma med en och annan tanke. Vi kollade igenom ettans moment, fastnade lite extra på linförigheten, inte för att det såg dåligt ut, tvärt om. Utan mer att få lite mera förståelse i det momentet. Vinna svarade fint och tyckte det var kul  Och så fina ställanden, som kommer bli kanon när det blir klart. Super kul att få hjälpa till.

Carma fick träna lite på den nya "Monica belöningen   "  "Yes" som jag håller på att lära in, Sussane fick ha koll på att Carma förstod    


Eftermiddagen tillbringades hos Lotta Linusson. Gick igenom elit momenten en efter en, det bästa var nog Rutan, dirigeringsapportering, vittring, inkallning och Z:at (där matte måste träna mer) det som var,  måste träna mycket mera på var hopp apport och Fjärren..........fjärren har jag lagt ner  tänkte vi skulle kunna vila oss i form på den........................................funkar inte   den måste man pilla med hela tiden, vad det verkar.


Men nya idéer och infallsvinklar har jag fått med mig plus massa pepp. Lotta kan verkligen få en på bra humör .





Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards