Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

CARMA OCH TALANG

Av Marie - 29 maj 2012 08:45

Carma drar i kopplet, äter med fantastisk aptit, får tok ryck och är allmänt som vanligt. Var inte så glad åt att det blev antibiotika IGEN men den medicinen är fantastisk, tur att den finns. I morgon ska vi tillbaka till veterinären för provtagning. En koll på att alla blodplättar ser ut som dom ska   



Snart så bär det iväg med Talangtruppen till  Kristinehamn. Då vi ska träffa dom Norska rekrutterna. Det kommer bli en Landskamps tävling och träning med varandra. Carma och jag  hade turen att få vara med förra gången det var Landskamp men då fick vi åka till Norge, tur och tur Carma  var sjuk så vi var bara med och hejade. Men den här gången ska vi vara med ................tvi tvi tvi  Tröjor har fixats och fina halsband till alla hundar. Vi är redo 


    

 
 
Mia

Mia

29 maj 2012 11:47

Åh vad skönt att höra att Carma är än mer på bättringsvägen! Det är så synd om er som får dessa avbrott i träningen eftersom ni är så duktiga! Riktig otur har ni haft :(. Men huvudsaken är ju att det går mot rätt håll och att Carma snart är fit for fight igen <3

Ni kommer vara SÅ snygga när ni går in och kör över Norges rekrutter ;)! Riktigt läckra halsband! Jag kommer att heja på er i tanken hela tiden :D!

http://k9konsulten.wordpress.com

 
Kristin

Kristin

29 maj 2012 14:30

Tack för din omtanke och ja valparna kommer som en glädje i allt det tunga (även om det är väldigt trist att missa landskampen)!

Skönt att se att lilla skruttan är på bättringsvägen, hon har verkligen haft sitt av skit och sjukdomar för resten av sin livstid och jag tummarna hårt att hon nu blir helt frisk och kan vara den pigga och glada lilla pralin som vi känner!
Kram Kristin & Moira

http://ksvee.wordpress.com

 
Pia

Pia

29 maj 2012 16:21

Å, vad skönt att hon är pigg igen! Jag hoppas och tror att ni kommer att få riktigt kul på lägret:-) Kram, Pia

http://www.khemosabi.se

 
Matilda

Matilda

30 maj 2012 09:45

Heja Heja!
Vi håller på er :-)

http://www.aquaseers.se

 
Marie

Marie

30 maj 2012 13:19

TACK vi kan nog behöva lite hejar rop ;-)))

http://www.briard.mia-co.com

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

30 maj 2012 21:24

kommer bli grymt kul på lägret tror jag i alla fall! Ska bli så kul att få träffa alla igen! ;))

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Marie

Marie

30 maj 2012 21:58

Tror jag med Jenny, vi var ju ett sånt härligt gäng ;-))

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards