Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

TUR SOM EN TOK

Av Marie - 26 maj 2012 16:05

Carma behövde inte stanna över dagen som det var sagt. Febern var nere i 38 grader och hon hade ätit och fått i sig bra med vätska under kvällen och morgonen så veterinären Erika var nöjd...... PHUU vilken tur  

Och det verkar som det håller i sig, vi har tagit det lugnt hela dagen korta kiss rundor och lite mat med massa vätska i. Jag tror vi är på rätt väg   Just nu ligger hon och smaskar på ben     



   Ser ju inte så där jätte nöjd ut  





 
 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

26 maj 2012 16:52

Finaste Carma! Skönt att hon redan piggnat på sig! Ja, ni har verkligen haft en otrolig otur med diverse saker, nu måste det bara ta slut! Tack för raderna i min blogg, skönt att vi envisa kan tänka om ibland ;-) samt att ta beslutet är lättare att ta då man har en hund till som diggar lydnadslydnad :-) Stor kram från oss!

http://www.starsweepers.se

 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

26 maj 2012 18:57

Skönt att det vände:-) Här har det också vänt:-)

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

26 maj 2012 19:26

Lilla carma då. skönt att det vände så snabbt!! :)

sv; ja, det är synd att jag inte har körkort. Man skulle vart nåt år äldre ;) Men du kan ju åka hit så kan vi peppa varann här ? ;))
Det va kloka ord! Dom ska jag komma ihåg!! :))

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Anna - med hund i hälarna

Anna - med hund i hälarna

27 maj 2012 10:58

Men hu, jag får kramp i hjärtat och rys i huden när jag läser dina två sista inlägg. Lilla gumman som drar på sig allt.
Känner som dig, så fort det händer Grym nåt, som ändå är oförskämt frisk. Men stukar han till foten nångång så är tankarna där direkt. Våra hundar är för kära för att utsättas för något som skadar dom. Men Marie, vet du jag tror att Carma fullständigt älskar att träna med dig och inte har ett endaste dugg lust att lägga ner tävlandet. Simma lugnt, hon ska ju leva länge än! Det ni åstadkommer mellan sjukpauserna är ju magi!

http://www.hildings.com

 
Ingen bild

Gisela

27 maj 2012 19:14

Ja du Mia. Aldrig kul med sjuka djur. Och du har ju haft en väldig otur med Carma. Klippkort hos Animalen. Skönt att hon är på bättringsvägen.
Du kan ju alltid damma av Briarden. De är en ras som håller i vått och tort. Nu håller vi tummarna för er.

 
Hanna

Hanna

29 maj 2012 08:32

Vad skönt att hon är på bättringsvägen igen. Håller tummar och tassar för er :)

http://www.kennelblagul.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards