Carma och Cat

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Marie - 11 april 2012 17:35

Vet att jag skrev sist jag tävlade "det gäller att passa på när hunden är frisk" och det är så sant, i alla fall när det gäller Carma och mig. En vidrig magsjuka slog ner som en bomb på mig i måndags vilket gjorde att jag var tvungen att boka av kunder för två dagar. Torsdagen var vigd åt privatlektion med Niina Svartberg. Det blev till att avboka Niina och jobba istället   

Inkomst måste nog gå före hobby aktiviteter eller??   svårt dilemma det där.

Inte nog med det Carma lyckades kliva på något i måndags kväll så hon började halta, men efter en stund skuttade hon vidare och jag trodde att det var frid och fröjd. Så i dag när jag piggat på mig och började titta på hunden såg jag att hon gick orent. Efter en ordentlig koll så är hon röd och svullen vid tån. 


Så Niina hade det inte blivit i alla fall, så trist  Nu hoppas jag att det här ska vara en lite obesvärlig sak som snabbt går över, vi får se. Och så klart har vi en tävling på söndag, vi får se hur det blir med den  


Love har blivit snygg ekiperad - tyckte hon behövde få något fin liten accessoar att villa bort hennes låååånga ben med, och jag tror vi lyckats  


 

  Nu ser man bara det fina halsbandet och Loves söta nos  

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Skapa flashcards