Carma och Cat

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

INSPIRATIONS TRÄFF

Av Marie - 4 mars 2012 18:44

Trodde väl aldrig någonsin att jag skulle hålla i någon form av  "stå framme vid tavlan och prata hund"  men med Ulrikas enorma entusiasm och kunskap gick jag med på att komma till Värmdö BK för att tillsammans med Ulrika  inspirera några stycken hund nördar, faktiskt hela 15 stycken   Helt galet. 


Det var trevliga människor som hade kommit till Värmdö denna söndags morgon, dom lyssnade så snällt, ställde bra frågor och var otroligt vetgiriga och lyhörda - ett super gäng  


Ulrika, jag och Carma gjorde allt i vår makt för att dom skulle bli inspirerade, och jag tror vi lyckades  


Jag otroligt nöjd med mig själv att jag fixade det här,  Carma stolt som en tupp över att hon fick visa vad hon lärt sig  i "belönings konsten"  Tror hon imponerade på en del  


Ulrika, ja jag vet att hon blev nöjd - Tur säger jag att hon var med   



 

   















         

Kolla in snål vattnet       

Tack Carina Friberg för bilderna 

 
 
Pia

Pia

4 mars 2012 22:32

Hahaha, vilka bilder! Bild 5 och 7 är ju helt obetalbara - vad är det för flygande mara du har?? Hahaha;-)))

http://www.khemosabi.se

Marie

5 mars 2012 07:13

Man kan undra ;-)))

 
Mia

Mia

4 mars 2012 23:22

Åh vad kul att hålla en sådan dag! Men du är ju en sprudlande källa till inspiration (och trevlig dessutom ;)! ) så jag förstår verkligen att de ville ha dit dig :D!

http://k9konsulten.wordpress.com

Marie

5 mars 2012 07:12

Tack Mia det var snällt sagt ;-)

 
Ingen bild

Jeanette

5 mars 2012 07:28

Lyckos dem som fick inspireras av er. Jag är säker på att ni gjorde succé, ni är ju ett sådant radarpar. Stor kram

 
Ingen bild

Ann,Abbe och Oscar

5 mars 2012 08:15

Ja det var verkligen inspirerande!!Du var superduktig,tydlig och klar med en ödmjuk attityd.Kanske just det att du inte är en van föreläsare gjorde allting så lätt att förstå man kände att det här kan jag gå hem på en gång och praktisera,många nya ideer.......Och vilken härlig hund du har:))

 
Ingen bild

Sandra Jade & Stjärna

5 mars 2012 09:03

Önskar vi också hade kunnat varit med och fått ännu mer inspiration från er! :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 26 april 2018 06:34

Då har vi gjort våran andra tävling i Nosework, denna gång gick det väldigt mycket bättre en den första gången. Carma klarade alla fyra söken som var utomhus super bra, jag var i chock, hade lite svårt att ta in att hon klarade det så bra (förväntnin...

Bus

Av Marie - 10 mars 2018 07:39


 

Cat

Av Marie - 5 mars 2018 07:13


   

Av Marie - 3 mars 2018 08:07

Hittade en super fin stol på blocket, perfekt eftersom dynorna var lösa och det gör det lite lättare att klä om. Blev så förtjust i stolens rygg, det var det som avgjorde att jag ville ha den.    Hittade tyg på Rosahuset och sydde efter bästa för...

Av Marie - 22 februari 2018 15:12


Det är något visst att gå kurs för Kenth Svartberg. I Torsdags var det Cat's och min tredje gång. Första gången vi var där (tror Cat var 7 månader) så var jag inte helt hundra på något var det gällde min hund, vi hade det jobbigt i vardagen och på tr...

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards