Carma och Cat

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Marie - 8 februari 2012 22:10

I går var vi för andra gången den här veckan hos Charlotte Orrfors. Och trask tiden ändras hela tiden, i går blev det 15 min i ett svep. Vid två tillfällen fick hon skritta några minuter, vilket Carma tycker var  jätte jobbigt. 


Här kommer lite bilder   



    Lite gos hinner man med innan start





 



 

Av Marie - 8 februari 2012 07:42

Under säkert ett års tid har jag varit drabbad av en dator som gått sin egen väg. Den har gjort lite som den själv velat. Inte gått att starta när jag tyckt, SEG SOM FÅ, stängts av när den blivit lite trött - jätte kul när man gjort ett blogginlägg och inte hunnit med spara   Det har varit lite som ett lotteri- funkar funkar inte. Min dotter (nämner inget namn) kom hit för att surfa runt, det slutade med en trasig mus och en galen dotter 


Jag har ju lärt mig att leva med det här, tagit det med ro   och tålmodigt inväntat när "han" behagar lyda, ibland har det tagit tid och det är ett under att jag inte fått magsår eller blivit hysterisk ......................... MEN  till slut fick även jag nog.


I dag står en ståtlig pjäs på mitt skrivbord. Vacker som en dag och "hon" lyder minsta vink. Jag daterar upp ett blogginlägg MED BILD på en ingen tid alls.  Man kan bli lycklig för mindre . Eftersom "hon" är av annat märke har jag mycket att lära 

Film är fortfarande ett problem, men det ska nog lösa sig   



 

Presentation

SM- 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

    

Arkiv

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards